Photobucket

Friday, February 12, 2010

mlm yg penuh sayu...



hmm.. tertibe lak mlm nie ak rasa sayu sangat..hmm..x taw naper...my be ak teringat kat die kot....argh..poyo jer..!! hmm....tertiba ak ingatkan lagu BLACK MENTOR tu..hmmm........lagi laa...ahh!!! tolog!!! ak x taw nak watpe.hmm..npe kite jadi camnie?? salah sapekah??kat sape ak nak luahkan semua nie...!! tersiksa nya rase...kalau ak ada kuasa ak nak cepat laa dunia nie berputar..cepat la...cepat laa ak nak ak 5tahun akan datng..pe yer belaku kat aku??ada lg kerw time tu??huhuh....dah la sebelum ak melalot lg..bek ak stop!! yng pasti ....
 hmmm.. 10/2/2010 tarikh yg ak ku ingat sampai nafas ku terhenti..(insyaallah)..

lagu nie ak layan jugak...zzzzz

Black Mentor - Aku Rindu Sayang Kamu

Siang dan malamku kini menjadi satu
Terasa sedihku bila tiada mu
Apakah ini dinamakan cinta oh
Menjadi aku yang punya

Apakah kau dah tak sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat di jantungku
Terasa sungguh

Chorus

Aku rindu sayang kamu
Matamu aku cinta kepadamu
Sayang kamu




Apakah kau rasa sepertiku
Rasa hari-hariku tak menentu
Bagaikan lilitan terikat dijantungku
Terasa sungguh

3 love seindahmawarku:

sugar2 kapas strawberry said...

sy klu bole nk putarkn msa yg dlu2..
sy nk hapus sumer rsa sedey sy..hahahaha

MisS Cinta_ati said...

yes!! saya pon..huhuh

Aus MeLankoLik said...

owh..
tgh mood sayu la ni..
hahaha...
xpe2..
jgn layan sgt prasaan tu..
hehe..


Komik Blogger Gathering

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails