Friday, January 22, 2010

kekasih aper camtu??? berhati iblis!!


erm...salah siapa??? perempuan atau lelaki tu sendiri?? bagi kaun hawa..mesti salah kan lelaki itu...tapi..knapa pompuan itu ley pecaya?? padahal bkn waktu yg sesuai utk jumpa mak mertua!! erm..tah laa..tapi..lelaki tu knapa ley wat camtu sekali?? nak tunjuk hebat pada kawan²?? erm...tah la...sekarang DUNIA makin lama makin haru biru..apa yg penting..pengajaran yg ak dapat kat sini jgn percayakan kekasih walaupun cayang cgt²...
Sape SETujU??


nak baca lebih lanjut klik sini

Photobucket





                                    

13 love seindahmawarku:

dizzydude said...

wooo!!biar betul??giler aper pakwe dia nie..tadek otak ape..b***h betul..merosakkan masa depan budak perempuan tu..ishhh!!dunia dahh hampir penghujungnye..

Nadya ©™ said...

Itu bukan kekasih namanya..
Sebab kekasih takkan buat mcm tu..huhuhu
Cian perempuan tu..T_____T

cintaqaseh said...

moga-moga saya tidak dipertemukan dengan lelaki sebegini..

Aini said...

betul, kekasih yg betul2 kekasih tak kan buat macam tu.. Kite sbgai pompuan kena la pandai2 jge diri kn.. jgn mudah sgt pecye laki ni

Amirul Faiz Abd. Razak said...

emmm..
salah lelaki - sebab ikutkan nafsu dan syaitan. Pasti akan dihukum Allah - selagi tidak bertaubat.

salah perempuan - sebab lemah akalnya memandu tindakannya. Pasti akan dihukum Allah - selagi tidak bertaubat.

Huhu.. Saya pun tak terlepas dari kesalahan. Ampunkan kami ya Allah.

HEMY said...

sbb tu kalau boleh..biarla jalinkan hubungan ngn kuarga pasangan tu sendiri..pompuan tu takleh salahkan seratus peratus...laki mmg pndai menutur kata...mmg kena hati2..

masyaAllah..kesiannya gadis ni..semoga allah balas dan timpa bala seberat2nya kat mereka berempat jahanam

MisS Cinta_ati said...

thks atas semua komen anda.. :)

sekarang kna tepuk dada tanya iman kita sendiri...

semoga jadi pengajaran kapada saya dan diri anda..:)

blueCITY said...

sedar la adik2 ku
kalau lelaki itu benar2 sayangkan kamu sangat2, dia tidak akan melakukan perkara2 yg tak baik n buruk pada kamu.

sesal dahulu pendapatn, sesal kemudian tak berguna

MisS Cinta_ati said...

yes saya sokong kata BLUECITY.. :)

Didi Nadhirah said...

ye kite kena berhati2 walapun dah kenal lama n sayang

Faarihin said...

singgah sini tuan umah.. isy2.. teruknya.. selepas ini harus lebih berhati-hati.. mohon dijauhkan perkara ni dari kita semua..

NICK IRFAN said...

SAYA setuju! jgn percaya kami! mksud sy kaum laki la... ape2 pun bkn smua laki mcm tu mcm sy ni sah! baik pnyer... hahahahaha

MisS Cinta_ati said...

to : nick irfan..

heheh..yela tu... :)

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails