Wednesday, January 13, 2010

senyum Pon Susah kerw??



salam..
ak geram tol rini...geram² cangat²....aaaaa...td ak g pejabat pos kat @#$^%&&(&^...dah le ramai org..(ea la..nama pon pjbat pos)..mesti ramai..hu² tapi yg ak bengang tu.kauter ada 5...yg bukak 1 jerw!!! mana yg len??? org ramai gler nie...ciss...camtu bek x payah bukak langsung...dah la...yg jage kauter 2 muka.....ciss..SENYUM r cikit....ni tak wat muka  lak..ak taw mybe dia tension kot..coz ramai berungut napa buka 1 jer kauter..tapi x kan x ley SENYUM kot??susah kerw??erm...dari koi 9.30 aku g..balik koi 10.45pg...erm..lama gler ak rasa..tu pon sbb ada yg blah awl mls tunggu..ak pon ape g..bukan no ak ak belasah jerw g..he²(buat jahat bila terdesak)hhahah....kalau tak maw koi 12tgh ari apa ak tunggu sana..ak ingat nak tangkap pic..tapi terlalu sesak sangat susah cikit...huhuh..kalau x ley letak kat cini...hahahah(jahatnya)...bkn selalu..huhuhu


k tu jerw nak kongsi..ak harap pjbt pos tu akan tingkatkan usaha...diorang dalam perkhidmatan...kalau x tunggu jew...surat layang dari ak...hheheheh...(mcm rajin sangat nak wat)huhuh...


p/s : k lah...sekadar luah rasa..yg terpendam..cewah!!!


Photobucket

0 love seindahmawarku:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails