Photobucket

Friday, February 12, 2010

Suami keji !!


KUALA LUMPUR: 
Walaupun pernah melakukan solat taubat dan berjanji tidak akan mengulangi perbuatan terkutuk iaitu mencabul dua anak tirinya, seorang lelaki bukan saja melanggar janji dibuatnya, malah sanggup memukul isteri selepas wanita terbabit berleter dan mengungkit mengenai sikap rakusnya.
Tidak tahan sikap suaminya yang ketagih seks luar biasa selain mahu melihat lelaki itu berubah, wanita berkenaan nekad melaporkan kejadian memalukan itu kepada polis, Isnin lalu, selepas kira-kira dua tahun memendam rahsia berkenaan.


Difahamkan, wanita berusia 41 tahun itu mengetahui perangai suaminya yang suka mencabul dua anak gadis berusia belasan tahun selepas kedua-dua anaknya menceritakan kejadian yang menimpa mereka sejak dua tahun lalu, namun enggan membuat laporan disebabkan percaya janji suaminya untuk berubah.



Ini kerana suaminya yang berusia 40-an pernah bertaubat nasuha dan berjanji tidak akan mengulangi perbuatan terkutuk itu terhadap dua anak tirinya membuatkan wanita itu mempercayai kata-katanya.



Bagaimanapun, janji tinggal janji apabila lelaki terbabit mengulangi perbuatan itu ke atas kedua-dua anak tirinya di rumah mereka di Bandar Tun Razak, Cheras di sini dan kali ini kejadian menjijikkan itu dilihat sendiri wanita terbabit.



Menurut sumber, wanita itu beberapa kali ternampak suaminya dalam bilik anak gadisnya ketika bangun tidur pada awal pagi dan lelaki terbabit dilihat terbongkok-bongkok seperti mencari sesuatu, baru-baru ini.
Namun, ketika ditanya, suaminya memberitahu dia mahu menyelimutkan anak tirinya kerana mereka kesejukan.

“Alasan itu tidak masuk akal membuatkan wanita berkenaan curiga dan mengesyaki suaminya mahu mengulangi perbuatan terkutuknya yang suka mencabul dua anak gadisnya,” katanya.

Menurut sumber, wanita berkenaan tidak mempercayai alasan itu dan cuba meminta penjelasan suaminya.

“Malah, dia cuba menasihati suaminya berjumpa pakar kaunseling untuk merawat ketagihan seks luar biasanya.

“Namun, lelaki terbabit mendakwa yang dia tidak melakukan perbuatan terkutuk itu kerana sudah berjanji dan bertaubat sebelum ini,” katanya.

Sumber berkenaan berkata, wanita itu yang masih tidak mempercayai kata-kata suaminya mengungkit kembali apa yang pernah dilakukan suaminya dua tahun lalu.

“Mendengar kata-kata itu, suaminya berang lalu memukul isterinya.

“Berikutan itu, wanita berkenaan yang tidak dapat menahan lagi penderitaan dialami dan dua anaknya yang kini trauma dengan perbuatan keji itu membuat laporan polis,” katanya.

Difahamkan, anak bongsu wanita itu yang berusia 17 tahun mendakwa dicabul sejak berusia 12 tahun manakala anak sulungnya yang berusia 19 tahun dicabul sejak berusia 15 tahun.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Cheras, Superintendan Abdul Rahim Hamzah Othman, mengesahkan menerima laporan kejadian berkenaan.

Menurutnya, kes itu disiasat mengikut Seksyen 354 dan 323 Kanun Keseksaan.


4 love seindahmawarku:

hydir said...

memang keji ..
anak itu amanah Allah .. dengan merosakkan mereka umpama memusnahkan amanah yang diberikan ..

sebat!

Natasha said...

Apalah ppuan ni BODOH sangat. EEEEE dah tau anak kena perkosa lagi nak terima ker laki cam tuh..patutnya awal2 lagi dia dah bagi jantan keparat tuh mkn racun..sanggup korban anak demi suami...cis!!!!!!!!

nazihahisa said...

nafsu kalah binatang tak berakal..haishh

Berd said...

bapak makan anak haruan.
haha

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails